Lubasin teha juba mitu kuud tagasi enda Audist teema, kahjuks on tööasjad võtnud minu enamus ajast ning asi on jäänud unarusse. Peale paari klaasi viskit ja unetust otsustasin siiski ennast kätte võtta ja vormistada teema valmis.
Minu nimi on Mario, olen 25a vana ja elan juba kolmandat aastat Costa del Sol(päikeserannik), Hispaanias. Kindlasti paljud teavad mind foorumist nimega vahvel. Kuna elan Hispaanias ja minu peamine suhtluskeel on inglise/hispaania, siis olen üpriski aktiivne lugeja/postitaja Eesti foorumite keskkondades(nu tegelikult ainult kahes) - seda põhjusel, et emakeel ei ununeks.
Ma olen teadlik, et pikad teemad tapavad vaatajaskonna, aga vahepeal(popsus, purjus) on hea lugeda pikka ja hästi vormistatud teemat.
Head lugemist!
Audi A5
Eelmisest A6-st jäi Quattro ja Audi pisik sisse.
7 pilti - väiksed
Seega sai taaskordselt valitud Quattro ja manuaal. Küll aga diisel.
Auto on ostetud uuena Hispaaniast ja 100% ajalugu Audi esinduses. Otsitud sai sobivad autot kuskil 6 kuud. Käisin vaatamas kokku umbes 25 erinevat autot, millest 6 olid A5-d.
Autoks: Audi A5 3.0 diisel Quattro Coupe
Aasta: 2008/09
Käigukast: Manuaal, kuus käiku.
Läbisõit: 79000
Keskmine küttekulu: 7.2l/100km
Kiirendus: 5.9s 0-100km/h
Võimsus: 176kw
Lisad:
See nimekiri tuleb pikk, väga pikk. Ei ole küll täpset nimekirja VIN koodi alusel otsinud, aga hetkel on silma jäänud.
-Kohalik TV koos digiboksiga.
-Navigatsioon/GPS koos Euroopa kaartidega(2012 mudel).
-Bang ja Oluffsen Helisüsteem 10+1 kõlarit.
-Ipod/Iphone ühendamise võimalus.
-6 cd vahetaja.
-Handsfree bluetoothiga.
-Elektrooniline käsipidur.
-Mäepidur.
-Led-sisevalgustus pakett.
-Led esituled.
-Bixenon lähi- ja kaugtuled.
-Automaatne tulede käivitamine vastavalt pimedusele.
-Follow me home funktsioon.
-Elektriliselt kokku klapitavad peeglid auto lukustamisel.
-Uste soft-close funktsioon.
-Vihmasensor.
-Elektrilised istmed mäludega.
-Parkimisandurid.
-Parkimiskaamera tagumine.
-S-line vedrustus pakett.
-Püsikiiruse hoidja.
-Isetumenevad peeglid 3x.
Need on funktsioonid/lisad, mis olen tähele pannud. Kindlasti leidub veel igasuguseid kontrolle ja andureid iga nurga peal. Ühel ilusal päeval ehk leian/viitsin otsida ka ametliku listi.
Tegemist on luksusliku sportautoga. Tänapäeval luksus ja sport käivad kokku. Kruiisides kuuenda käiguga kiirteel 140km/h, tekkis tunne nagu sõidaks A8-ga. Auto ei ujunud, heliisolatsioon viimase peal. Helisüsteemist parem ei taha rääkidagi. Aga see-eest läbides järsku kurvi 80km/h ja samal ajal gaasi juurde andes ... Seda peab kogema. S-i vedrustus, quattro ja manuaal tagavad väga väga hea teepeal püsivuse.
Auto ei ole veel puhastatud korralikult, ega ka vahatatud/poleeritud minu standardile vastavalt.
Ettevaatust 5 pilti
Ettevaatust 5 pilti - suured.
Nüüd ka natuke negatiivset, ehk ToDo List.
-Antud autol on suureks probleemiks nahksisu. Kipub kuumaga kuluma.
Lahendus: Nahapahtel ja nahavärv peaks probleemi lahendama.
-Kulunud rool, sellest pilti ei teinud, kuna ei tahtnud peale jääda. Kulumine minimaalne, aga siiski märgatav.
-Rikutud dekoratiiv liist:
Käisin nädalavahetusel Ferrari näitusel ning seal oli esindatud kleepsudega tegelev firma. Leidsin endale tumeda ebaühtlaste triipudega variandi, mille kindlasti istutan sinna tulevikus.
-Auk tagaistmes:
Kui leian inimese, kes tegeleb naha parandusega, saab selle kindlasti likvideeritud.
-Mitte funktsioneeriv supakas.
Jutude kohaselt tasub vahetada parema vastu, isegi kui funktsioneeriks teine
-Ja kõige suurem probleem veljed.
3/4 on sellised. Peas mõlguvad mõtted, et laseks taastada ja samal ajal värvida läikivaks mustaks. Elame näeme.
-Pisikesi vigu on veel, nt juhiklaas krigiseb, kui avada/sulgeda, ühel istmel on jube plekk Alcantare sees. Aga need on easy fix-id, mis saan lahendatud järgmise pesu jooksul.
Kuna auto sai ostetud 10 kuud tagasi, siis enamasti kõik vead parandatud.
Uus postitus järgneb kohe.
Alfa Romeo 159
Tegemist 2008/2009 aasta autoga. Ostsin ma antud auto ammu ammu Kui päris aus olla siis hetkel ei ole autoga sõidetud kuskil 8 kuud ja seisab garaazis. Suvel käib mul palju tuttavaid külas ja hea on anda inimestele mingisugune liiklusvahend.
Muidu auto on väga hea/mugav ja odav. 110kw orginaalis, 142kw chipitult küttekuluga 7-8l/100km. Olen omanud autot pea 4 aastat ja selle aja jooksul on probleemne esinenud väga vähe - ainult hooldused ja nutused talvel käivitamised -30nga.
Aga soojalt soovitan kõigile, kellele meeldib välimus ja Alfa tegumood.
Kahjuks mul antud autost pilte palju ei leidu, eks laen üles need, mis leian.
Ettevaatust - 6 pilti.
Opel Tigra
Autoks Opel Tigra 2008, 1.8 bensiin 90kw, ls 30000, Cabrio - pruudi auto.
Mõtteid disainimiseks on palju, punasega sobib kõige paremini must, seega midagi must/punane kooslust siit oodata võib. Muidugi mustaga sobib VÄGA hästi kroom ...Seega ehk kroompeeglid? Madaldus ei tee paha. 17 tolli veljed kindlasti! Esitulede toon.
Hetkel kõik lahtine. Ainuüksi cabrioga veeremine pakub mõnusat naudingut.
Ostuhetk:
Kaks pilti
Ettevaatust - 7 pilti.
Praegu:
Jätkub.
Muutis Desteny, 26 aprill 2014 - 02:33.