Change
Sellel teemal on 118 vastust
#21
Postitatud 10 veebruar 2013 - 13:08

Thumbs up!
Väga stiilne masin
Väga stiilne masin
#22
Postitatud 10 veebruar 2013 - 13:47

suht gay siiski
#23
Postitatud 10 veebruar 2013 - 14:13

#24
Postitatud 10 veebruar 2013 - 14:18

Kuidas senimaani masinaga rahul oled? Mis kõige enam antud auto juures meeldib?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
ಠ_ಠ
#25
Postitatud 10 veebruar 2013 - 15:44

Rait^, 10 veebruar 2013 - 14:18, kirjutas:
Kuidas senimaani masinaga rahul oled? Mis kõige enam antud auto juures meeldib?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
Ma lihtsalt huvi pärast(mitte paha pärast), küsin,et mis on sinu jaoks törts käredam pill?
Muutis Logit, 10 veebruar 2013 - 15:44.
#26
Postitatud 10 veebruar 2013 - 16:06

Logit, 10 veebruar 2013 - 15:44, kirjutas:
Rait^, 10 veebruar 2013 - 14:18, kirjutas:
Kuidas senimaani masinaga rahul oled? Mis kõige enam antud auto juures meeldib?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
Ma lihtsalt huvi pärast(mitte paha pärast), küsin,et mis on sinu jaoks törts käredam pill?
Eeldades seda, et antud autol on juba tehase poolt päris korralik võimsus ning ka omaniku kiirusehullustust, siis pakuksin välja, et mees tunneb tõsiselt huvi ka kiiresti sõitmisest. Seda kas siis rajal või lennuväljal ning vastavalt soovile on olemas ka erinevaid masinaid, mis pakuksid tema lexusest rohkem lõbu või paremat sõiduomadust valitud soovile.
Esimese asjana tuleksid meelde v10 5.0 BMW'd, mõni kobakam amg/ c63, soovitud Porsche ning kasvõi GT-R mis pidavat olema üsna unikaalne sõiduvahend ja pakuks tõsist emotsiooni. Samuti miks mitte mõni Viper või lausa custom rajapill?
Võimalusi on palju, kuid minu arvates on IS-F suhteliselt tagasihoidlik ja suunatud rohkem kõigele muule kui hardcore hot-lappimisele.
ಠ_ಠ
#27
Postitatud 10 veebruar 2013 - 16:13

Need V10 M5'd, V8 M3'd, 6.2 C/E klassid jms on tegelt kiirenduselt ju samasse auku.
#28
Postitatud 10 veebruar 2013 - 16:40

Rait^, 10 veebruar 2013 - 16:06, kirjutas:
Logit, 10 veebruar 2013 - 15:44, kirjutas:
Rait^, 10 veebruar 2013 - 14:18, kirjutas:
Kuidas senimaani masinaga rahul oled? Mis kõige enam antud auto juures meeldib?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
Ma lihtsalt huvi pärast(mitte paha pärast), küsin,et mis on sinu jaoks törts käredam pill?
Eeldades seda, et antud autol on juba tehase poolt päris korralik võimsus ning ka omaniku kiirusehullustust, siis pakuksin välja, et mees tunneb tõsiselt huvi ka kiiresti sõitmisest. Seda kas siis rajal või lennuväljal ning vastavalt soovile on olemas ka erinevaid masinaid, mis pakuksid tema lexusest rohkem lõbu või paremat sõiduomadust valitud soovile.
Esimese asjana tuleksid meelde v10 5.0 BMW'd, mõni kobakam amg/ c63, soovitud Porsche ning kasvõi GT-R mis pidavat olema üsna unikaalne sõiduvahend ja pakuks tõsist emotsiooni. Samuti miks mitte mõni Viper või lausa custom rajapill?
Võimalusi on palju, kuid minu arvates on IS-F suhteliselt tagasihoidlik ja suunatud rohkem kõigele muule kui hardcore hot-lappimisele.
Porsche, GT-R jms on juba teise suunitlusega auto, kui antud 5uksega sedaan Lexus.
Aga see selleks.
Edu masinaga ja vaata, et ilusat masinat ära ei lõhu!
#29
Postitatud 10 veebruar 2013 - 16:59

#30
Postitatud 10 veebruar 2013 - 17:07

Kena pill, aga kui ta talvel sul 30l/100 võtab, siis ta ikka sööb raha tõsiselt, rääkimata auto enda maksumusest.
#31
Postitatud 10 veebruar 2013 - 17:08

Üks ilusamaid sedaane kui paar MB'd välja jätta.. Näinud ka paar korda seda ja silmale ikka väga ilus vaadata
Audi, 7 dets 2009, 21:23, kirjutas:
#32
Postitatud 10 veebruar 2013 - 17:13

#33
Postitatud 10 veebruar 2013 - 18:00

lexus luxus. liising või kohe ostsid välja kohe? klassi on.
5bil year's ago our planet materialized from thin air.



#34
Postitatud 10 veebruar 2013 - 19:16

Jack Herer, 10 veebruar 2013 - 18:00, kirjutas:
lexus luxus. liising või kohe ostsid välja kohe? klassi on.
Ikka liisingusse.
Rait^, 10 veebruar 2013 - 16:06, kirjutas:
Logit, 10 veebruar 2013 - 15:44, kirjutas:
Rait^, 10 veebruar 2013 - 14:18, kirjutas:
Kuidas senimaani masinaga rahul oled? Mis kõige enam antud auto juures meeldib?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
Kas on plaan sellega veel liigelda pikka aega, või on eesmärgiks ka törts käredam pill kunagi sebida?
Ma lihtsalt huvi pärast(mitte paha pärast), küsin,et mis on sinu jaoks törts käredam pill?
Eeldades seda, et antud autol on juba tehase poolt päris korralik võimsus ning ka omaniku kiirusehullustust, siis pakuksin välja, et mees tunneb tõsiselt huvi ka kiiresti sõitmisest. Seda kas siis rajal või lennuväljal ning vastavalt soovile on olemas ka erinevaid masinaid, mis pakuksid tema lexusest rohkem lõbu või paremat sõiduomadust valitud soovile.
Esimese asjana tuleksid meelde v10 5.0 BMW'd, mõni kobakam amg/ c63, soovitud Porsche ning kasvõi GT-R mis pidavat olema üsna unikaalne sõiduvahend ja pakuks tõsist emotsiooni. Samuti miks mitte mõni Viper või lausa custom rajapill?
Võimalusi on palju, kuid minu arvates on IS-F suhteliselt tagasihoidlik ja suunatud rohkem kõigele muule kui hardcore hot-lappimisele.
Kiiresti sõitmisest tunnen ikka huvi

M5, M3, C63 AMG jms on täpselt samasse auku jah. Seal on väike kiirenduse vahe mille pärast pole mõtet hakata autot müüma-ostma. Kui midagi tulevikus vaadata siis ilmselt suure tõenäosusega GT-R, kuid see on auto millega talvel eriti liigelda ei saa ja sellist finantsi pole, et osta mingi superauto suveks ja talveks "pere sedaan". IS-F on hea, sobib ideaalselt igapäevaseks kasutamiseks ja samas ka väga võimas auto.
Viper, Corvette jne on täpselt sama probleemiga minu jaoks, nad pole lihtsalt praktilised ja hammas ei käi peale erinevaid autosid omada erinevate aastaaegade jaoks.
IS-F meeldib mulle ka juba stoori pärast. Lexus polnud tuntud, kui sportautode tootja ja üks hetk lihtsalt otsustati teha kannapööre. Oli vaid paar inseneri, töömeest jne, kes peale tööpäeva istusid koos ning mõtlesid välja/arendasid Lexuse sportautot. Kes viitsib vaadata siis selles videos ka natuke räägitakse sellest pikemalt (ei hakka ise kirjutama kogu juttu siia):
Hetkel on seis selline, et pigem hakata lisasid juurde panema, kui suunduda uue auto peale. Nagu ma ennist mainisin siis heitgaasisüsteem välja vahetada, mis annab veidi jõudu juurde. Samas olen ka mõelnud nitro installida ja küsinud väga paljudelt, kes selle oma IS-F -le juba pannud. Mingeid probleeme see ei tekita ning kui panna siis soovitati iseseisva sisselaske süsteemiga, et niiöelda tavasõidus kasutaks mootor ainult tavalist bensiini. Nitro kitid iseenesest väga kallid pole, heitgaasisüsteem maksab rohkem näiteks. Aga no see Nitro plaan on selline ulme ka, kuigi kõik räägivad, et hirmud sellega seoses on täiesti mõttetud ja ülepingutatud. Pole veel julgenud otsust ära teha.
@Priit: See 30L/100 on erakordne juhtum. Keskmine on ikka ~15L/100. Panin just eile paagi täis ja täna näitab 17L/100.

#35
Postitatud 10 veebruar 2013 - 20:38

Siis üsna mõistlik isegi. Kiidan.
#36
Postitatud 10 veebruar 2013 - 20:38

#37
Postitatud 10 veebruar 2013 - 22:10

Jack Herer, 10 veebruar 2013 - 20:38, kirjutas:
mis uhkustad võõra varaga 

Püüan rohkem mingit arutelu tekitada, mis juba ka mõnes postis välja löönud on ning kindlasti ka ideid ammutada teistelt, et mida teha, kuidas teha jne. Näiteks Rait, Logit ja Jorgeni postid.
Ma arvan, et enamikel Eesti inimestel on käes "võõras vara" nagu sa seda nimetad. Mina isiklikult ei näe mõtet välja osta autot, kui sul just tõesti ropult raha pole. Oletame, et tahad osta €20 000 maksva auto, sissemakse liisingusse peaksid tegema €2000, ostes jääks sul "kinni" €20 000. Usun, et enamik inimestest siin maailmas leiaksid parema otstarbe sellele rahale, kui et see auto alla seisma panna.

#38
Postitatud 10 veebruar 2013 - 22:14

Kui autot ostsid, siis nt M3, S4, C63 ka kaalusid? Ja kuidas sellel vedrustus on igapäeva sõitudeks? Arvatavasti on erinevad seaded ka vedrustuse jaoks?
#39
Postitatud 10 veebruar 2013 - 22:46

Jorgen, 10 veebruar 2013 - 22:14, kirjutas:
Kui autot ostsid, siis nt M3, S4, C63 ka kaalusid? Ja kuidas sellel vedrustus on igapäeva sõitudeks? Arvatavasti on erinevad seaded ka vedrustuse jaoks?
Kui ostsin polnud ühtki 2006+ M3 ega ka C63 müügil. M5 ja M6 käisin päris mitut vaatamas, aga kõigil sobiva hinnaga variantidel oli ka läbisõit kordades suurem. Lisaks on neid turul palju rohkem ja suure tõenäosusega ära hooratud. Eriti, kuna M-del on ju launch control, mida peab oskama kasutada, kuid enamik ei mõista seda.
Valik sai tehtud peamiselt seepärast, et hind oli väga soodne, läbisõit olematu sellise aasta auto kohta ja sa ei kao ka liikluse üldpilti ära.
Praegu vaatasin kiirelt ja sarnase läbisõiduga M5 maksab €39 000: http://www.auto24.ee/used/1001938
Vedrustus on F-l jäik ning settinguid pole. Minul pole midagi selle vastu, aga kui võrrelda S, M ja AMG-ga siis on neist jäigem, aga see eest püsib ta paremini käes, käitub kurvides väga hästi jne. Arvestades kõike muud ei oma see jäik vedrustus tähtsust


#40
Postitatud 10 veebruar 2013 - 22:54

mul hea meel näha, kuidas inimesed rikastuvad ja saavad elada elu, mida nad naudivad, kuid mis hinnaga - võlgu elades, toodes sellega endale kohustusi juurde ja mis kõige halvem, nendega mitte toime tulla. ärme sellele siiski mõtle ja senikaua anna lappi kuidas rahakott kannatab

5bil year's ago our planet materialized from thin air.



3 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 3 külalist, 0 anonüümset kasutajat