Lexus IS-F 2008
5.0 V8
311kw
Hetke läbisõit 38 000km
Soetatud sai ta 2012. aasta suve keskel ning ausalt öeldes lihtsalt joppas, tegemist oli väga soodsa hinnaga, kuna müüjaks oli piloot, kes ise enamiku ajast elab Riias ning auto lihtsalt seisis Tallinnas. Tahtis lihtsalt kiiresti lahti saada. Ostes oli läbisõit ~34 500km seega väga palju sõitnud pole.
Kõige halvem juhtum oli Ülemiste parklas, kui auto juurde tulles ootas mind üks meesterahvas, kes teatas, et naine Land Cruiseriga oli suutnud mulle kaks korda järjest sisse tagurdada. Esimese asjana muidugi imestasin, et keegi viitsis ära oodata ning teada anda. Lisaks sellele oli ta kõik andmed üles kirjutanud ja ka politseisse helistanud. Tädi oli loomulikult minema sõitnud. Midagi hullu iseenesest polnud, väike mõlk ja värv maas, aga sellegipoolest jama, kui ise kinni maksma peaks. Long story short, helistasin politseisse ka ise, ootasin mingi tunnikese neid, vormistasime paberid ära, vahepeal said ka selle naise kätte, kes oli nõus tagasi tulema. Kohale jõudes muidugi vabandas nii kuis suutis. Kõige hullem on see, et trahv sündmuskohalt ärasõitmise eest on €800-€1200. Oleks jäänud ootama poleks mingit trahvi olnud, koefitsient oleks lihtsalt tõusnud.
Nüüdseks esiosa korras ning samas lasin ka kõik muu üle vaadata. Tuli välja, et vahetamist vajavad tagumised stabika puksid ning üks rattalaager, et kõik oleks tip-top! Tuleval neljapäeval saab see tehtud.
Suurim kiirus, mis kätte saanud on ~230km/h. Pole eraldi kuskil lennuväljal vms käinud, aga sel suvel on plaanis seda teha.
Plaanis on ka alla panna, kas straight pipe või midagi muud toredat ja seda suvel. Pole veel väga pingsalt uurinud, aga Youtube "uurimustööd" olen teinud ning kõrva on jäänud kõige rohkem see:
Pole hetkel uusi pilte võtta, aga siin sama, mis kõikide kasutajate topicus oli ning samuti ka kellegi tehtud pildid, mis postitati Streetrace.org lehele (keegi siinsetest kasutajatest leidis ka need üles sealt).


Teen veel ühe posti koos küsimuste/väidetega vanast topicust ning vastan nendele eraldi.