Muutis sitavikat, 20 mai 2011 - 12:55.
#61
Postitatud 20 mai 2011 - 12:53
#62
Postitatud 20 mai 2011 - 13:57
sitavikat, 20 mai 2011, 12:55, kirjutas:
Olid mu neoneti vaimne isa. Olen pettunud .
Muutis ANTI4ITER, 20 mai 2011 - 13:58.
#63
Postitatud 20 mai 2011 - 14:03
Ma ei saa aru kuida kurat üldse selle vastuse 1 on võimalik saada?
Matemaatika ei tööta niimodi ju...
48÷2(9+3) = ?
kui te kuidagi suudate selle ka mööda arvutada siis soovitan teil minna neljandasse klassi tagasi.
// Vähemalt oskab -s2mmy- arvutada.
Muutis Aarne, 20 mai 2011 - 14:11.
#64
Postitatud 20 mai 2011 - 14:09
Aarne, 20 mai 2011, 15:03, kirjutas:
288?
9+3=12
48:2=24
24*12=288
#65
Postitatud 20 mai 2011 - 14:09
1+2=3
6:2=3
3x3=9
#66
Postitatud 20 mai 2011 - 14:20
Ehk noh, siin on samasugune teema nüüd
Muutis Raekv0n.^, 20 mai 2011 - 14:20.
#67
Postitatud 20 mai 2011 - 14:33
#68
Postitatud 20 mai 2011 - 14:35
#69
Postitatud 20 mai 2011 - 14:42
proof/ http://lmgtfy.com/?q=+6%C3%B72(1%2B2)
Muutis StAlKeR, 20 mai 2011 - 14:46.
#70
Postitatud 20 mai 2011 - 16:53
#71
Postitatud 20 mai 2011 - 18:10
6/2(1+2) EI v6rdu vittu omavahel (6/2)(1+2)
need ei ole samad, ei ole ei ole ei ole
6÷2(1+2) - Distribute the 2
6÷[(2*1)+(2*2)]
6÷(2+4)
6÷6=1
need, kes ikka joravad oma "vasakult paremale", v6tke 50 murdarvu ja korrutage jagage neid, mis tahes viisil. ainus kriteerium, et oleks aru saada, kus mis number asub. 6/2x3 on sama, mis lohaka koolipoisi k2ekiri (vt joonist), kus pole aru saada, mis arv, mis real asub>
see on><VASTUS , miks kumbki variantidest ei sobi lahendiks.
pidage meeles poisid, 1 ei v6rdu 9 -ga
muinasjutuline teema
hea seegi, et siin on m6ned, kes m6tlevad ja saavad aru, et midagi on viltu, mitte ei hakka mingeid ulme vasakult paremale teooriaid v'lja punnitama
Muutis sitavikat, 20 mai 2011 - 19:10.
#72
Postitatud 20 mai 2011 - 18:24
Natukese juurdlemise järel leidsin, aga et see 1 on ka täiesti tõsiseltvõetav vastus, sest me ei tea, mida tehte algne koostaja silmas on pidanud. Mina küll ei julge väita, et tema jagamismärk ei tähenda murru joont ja 2(1+2) ei tähenda üht liiget?
Samas 6/2*3 kirjapilt tundub jällegi mõistlikum.
Igatahes võta nüüd kinni, milline see õige on. Ja täiesti idiootlik on ühe või teise vastuse pooldajat idioodiks või tauniks sõimata.
Me ei saa 100% tõenäosusega väita, et üks neist on vale!
Peace.
Muutis Henri, 20 mai 2011 - 18:25.
#73
Postitatud 20 mai 2011 - 18:30
Henri, 20 mai 2011, 19:24, kirjutas:
Natukese juurdlemise järel leidsin, aga et see 1 on ka täiesti tõsiseltvõetav vastus, sest me ei tea, mida tehte algne koostaja silmas on pidanud. Mina küll ei julge väita, et tema jagamismärk ei tähenda murru joont ja 2(1+2) ei tähenda üht liiget?
Samas 6/2*3 kirjapilt tundub jällegi mõistlikum.
Igatahes võta nüüd kinni, milline see õige on. Ja täiesti idiootlik on ühe või teise vastuse pooldajat idioodiks või tauniks sõimata.
Me ei saa 100% tõenäosusega väita, et üks neist on vale!
Peace.
Ma usun, et enamus inimesi, kes puutuvad matemaatikaga igapäevaselt kokku, peavad 2(1+2) all silmas üht liiget. Vastasel juhul oleks seda kirjutatud nii: http://www2.wolframa...6&w=58&h=36.png
Tehe on väärakalt kirja pandud. Ja kes kurat kasutab tänapäeval veel jagamismärki?
#74
Postitatud 20 mai 2011 - 20:52
sitavikat, 20 mai 2011, 01:15, kirjutas:
Millise "paberi" järgi saab väita, et keegi on vabariigi parim matemaatika õpetaja?
OT:
Ise arvan, et mõlemad vastused on õiged.
#75
Postitatud 20 mai 2011 - 20:54
geniusskate, 20 mai 2011, 21:52, kirjutas:
''Vabariigi parim maatemaatika õpetaja'' paberi järgi?
#76
Postitatud 20 mai 2011 - 20:56
Igatahes ma küsisin, mille järgi saab tembeldada kedagi vabariigi parimaks matemaatika õpetajaks.
#77
Postitatud 20 mai 2011 - 21:34
enamik eliitkoole on üritanud teda endale üle osta kõrgema palga eest.
erinevalt paljudest ässadest siin, siis me koolis trollsciencit ei õppinud.
Muutis sitavikat, 20 mai 2011 - 21:49.
#78
Postitatud 20 mai 2011 - 21:36
— A. I. Solženitsõn
#79
Postitatud 20 mai 2011 - 21:40
kes küpsist tahab?
5:/:5x8//7://+1= ???
Tsitaat
Tsitaat
Muutis sitavikat, 20 mai 2011 - 22:23.
#80
Postitatud 20 mai 2011 - 22:33
Asja juurde. Kui ma õigesti aru saan, siis sa väidad, et see ülesanne on lahendamatu ("miks kumbki variantidest ei sobi lahendiks.", "MÕLEMAD on valed. nii ei ole võimalik kirjutada. all trolled harrrd."), sest seda on võimalik mitmeti tõlgendada?
Võib-olla on sul õigus. On õigus algusest peale. Ja meie lapsed ja lapselapsed hakkavad kord sitavikati kuulsat "lahendamatuse printsiipi" pähe õppima. Ja "ühtesid" saama, et nad seda pole seda endale selgeks teinud.
Samas teisalt, minu meelest tõestasid sa ise ära, miks reeglid on olulised. Joonistasid meile niisuguse pildi:
Jõuad kahesuguse kirjapildi puhul tulemuseni kuus jagada kahega korda kolm (6:2*3). Kui reegleid mitte tunda, siis võiks ju lahendada seda kahtmoodi:
1) 3*3 = 9
2) 6:6 = 1
Aga niisuguste olukordade vältimiseks on kirjapandud reegel: „Kui avaldises on sulud, siis teostatakse alguses tehted sulgudes, seejärel korrutamis- ja jagamistehted ning lõpuks liitmis- ja lahutamistehted vasakult paremale sellises järjekorras, nagu need on kirjutatud“ (vt http://www.upload.ee...38/IMG_1396.JPG)
See reegel välistab olukorra, et keegi hakkab suvalisest kohast jagama, liitma, kuupjuurt võtma jne. Tead vist seda lugu tapmisest ja armu andmisest?
p.s. kui see ülesanne on tõesti lahendamatu, siis mismoodi sa lahenduseni jõuad? Ma ei tea, kuidas seda matemaatiliselt on korrektne kirja panna: kas on tarvis võrduse järele mingi märk teha või võrdus maha tõmmata ja kirjalik selgitus juurde märkida? Sinul ju midagi niisugust joonisel "jeerum.jpg" (see vahva kritseldus paintis) ei ole ju!
// 23:44, reeglile viitav URL parandatud
— A. I. Solženitsõn
23 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 23 külalist, 0 anonüümset kasutajat