#101
Postitatud 21 mai 2011 - 18:50
#102
Postitatud 21 mai 2011 - 19:53
Aa ja see oli veel kuskil 1-2 kuud tagasi, kui see seal perekooli ?!?! foorumis alguse sai.
Aga tundub, et topic closed. Lõpuks teised ka loodetavasti aru saanud, et tehe on valesti koostatud.
Muutis katkine5, 21 mai 2011 - 19:56.
For every male action, there is a female overreaction.
Time you enjoy wasting is not wasted time.
#103
Postitatud 21 mai 2011 - 20:14
Seller, 21 mai 2011, 18:35, kirjutas:
lol.
Päris tark mees paistab.
mai kujuta küll ette, mis valemiga on võimalik 4 saada .
#104
Postitatud 21 mai 2011 - 21:10
#105
Postitatud 22 mai 2011 - 15:27
Viimane pm, mis mina saatsin:
1. See õpetaja ongi teiste suhtes viisakas. See, et tema lahenduskäik sulle ei meeldi on su enese probleem. Jutus on palju üliüldist häma. Väidad, et oled temast targem, aga see ei pea paika. Haritus ei vasta haridustasemele. See on nagu poks, kus sinu löögil pole jõudu, küll aga erudeeritud pedagoogil jagub seda küllaga, et kummutada ajaleheveergudel müüte.
2. Loogilise lähenemise aluseks on reeglid, muidu võiksid kõik teha oma teadust.
3.kes siin flames? Näide: sinusuguste osside pärast ongi eesti ühiskond nõnda perses omadega.
Vastus temalt:
lohh, lase oma ajud vetsust alla. keegi pole väitnud, et keegi oleks antud õpetajast targem või lollim. see on teemaväline. sinuga pole võimalk argumenteerida, kuna sul puudub täielikult teadlase taust ning mõttemaailm. veel kord, lase oma ajud vetsust alla, kui sul ühtki argumenti peale kokku miksitud jura pole. selgitasin täpselt ära, miks see pole matemaatika vaid hoopis märkide kogum ning eirab matemaatilisi reegleid. tee oma lihttööd edasi, väike jorss.
Viimane sõnum on küll minu arust puhas flame.
Tema väidab kindlalt, et õpetaja, kes selle läbi lahendas tegi vea ja samas pole ta pedagoogist targem?
Kirjutasin ka talle, et ta ei solvaks teist argumenteerijat, aga paraku läks too aina rohkem hoogu. Seepärast ei pea ma vajalikuks enam temaga pmi vahendusel seda teemat arutada.
#106
Postitatud 22 mai 2011 - 16:11
küsisin, millest tulevnevalt said sa oma vastuse? millele järgnes "minu õpetaja ütles nii. kas sa arvad, et sina oled temast targem oma keskharidusega?"
küsisin, kas sa oskaksid selgitada, mis mu lahenduskäigus valesti on või millega sa ei nõustu? millele järgnes "sa eksid ülikooli reeglite vastu ning lahendad ülesannet oma loogikaga, kuid omad vaid keskharidust"
oskaksid sa mõne reegli välja tuua? millele järgnes "arvad, et sa oled targem kui mitu aastat matemaatikat õppinud pedagoog?"
üritasin selgeks teha, et isegi kui õppejõud eksis, ei näita see ülesanne kellegi matemaatilist paremust.
kordus sama:" arvad, et oled targem, jah? mida sa õpid ülikoolis? kindlasti mitte matemaatikat..."
trolli mujal või mine kaeba ära vanematele.
// tegin sulle ka selgeks, et eelarvamused on vajalikud asjad, mis aitavad energiat igapäeva elus säästa, kuid inimene, kes toetub oma argumentides üksi oma eelarvamustele ning arvab, et on teistest parem mingi lihtsa jagamistehte vastuse saamise pärast, ei väärigi minu silmis mingit austust, vaid põlgust.
Muutis sitavikat, 22 mai 2011 - 16:15.
#107
Postitatud 22 mai 2011 - 16:19
#108
Postitatud 22 mai 2011 - 16:27
sitavikat, 22 mai 2011, 17:11, kirjutas:
küsisin, millest tulevnevalt said sa oma vastuse? millele järgnes "minu õpetaja ütles nii. kas sa arvad, et sina oled temast targem oma keskharidusega?"
küsisin, kas sa oskaksid selgitada, mis mu lahenduskäigus valesti on või millega sa ei nõustu? millele järgnes "sa eksid ülikooli reeglite vastu ning lahendad ülesannet oma loogikaga, kuid omad vaid keskharidust"
oskaksid sa mõne reegli välja tuua? millele järgnes "arvad, et sa oled targem kui mitu aastat matemaatikat õppinud pedagoog?"
üritasin selgeks teha, et isegi kui õppejõud eksis, ei näita see ülesanne kellegi matemaatilist paremust.
Ülikooli reeglid
#109
Postitatud 22 mai 2011 - 17:13
2)Problem solved.
3)???
4)Profit
Võrdseid tehteid (siin korrutamise ja jagamine) tehakse ALATI vasakult paremale , kui pole kaasatud sulgusid.
#110
Postitatud 22 mai 2011 - 17:38
4 * 6 * 25 = 24*25
1)4*6=24
või mõni siiski võtab asja mõistusega:
4 * (6 * 25) = 4*150
#111
Postitatud 22 mai 2011 - 17:44
sitavikat, 22 mai 2011, 18:38, kirjutas:
pigem siis juba 4*25 ja siis 6*100...veel lihtsam ju lol
Ega's midagi, hea et sedagi.
#112
Postitatud 22 mai 2011 - 17:52
aga asi on hetkel põhimõttes.
#113
Postitatud 22 mai 2011 - 17:53
sitavikat, 22 mai 2011, 18:38, kirjutas:
Peas sa muidugi arvutad niipidi.. Või noh, ma arvutan üldse 24x100/4, aga ikkagi. Nii ju kirjutada ei tohi, et esimene tehtav tehe peaks olema 6x25
//24x100/4 siis teise poole kohta, ma alustaks sellest
Muutis RaiX, 22 mai 2011 - 17:58.
donkament, 10 aug 2010, 00:17, kirjutas:
#114
Postitatud 22 mai 2011 - 18:36
sitavikat, 22 mai 2011, 18:38, kirjutas:
Korrutades võib muidugi järjekorda muuta, aga kui on korrutamine ja jagamine segamini siis on ju reegel et vasakult paremale, ei või mugavusele lootma jääda
#115
Postitatud 22 mai 2011 - 19:16
sitavikat, 22 mai 2011, 18:11, kirjutas:
küsisin, millest tulevnevalt said sa oma vastuse? millele järgnes "minu õpetaja ütles nii. kas sa arvad, et sina oled temast targem oma keskharidusega?"
küsisin, kas sa oskaksid selgitada, mis mu lahenduskäigus valesti on või millega sa ei nõustu? millele järgnes "sa eksid ülikooli reeglite vastu ning lahendad ülesannet oma loogikaga, kuid omad vaid keskharidust"
oskaksid sa mõne reegli välja tuua? millele järgnes "arvad, et sa oled targem kui mitu aastat matemaatikat õppinud pedagoog?"
üritasin selgeks teha, et isegi kui õppejõud eksis, ei näita see ülesanne kellegi matemaatilist paremust.
kordus sama:" arvad, et oled targem, jah? mida sa õpid ülikoolis? kindlasti mitte matemaatikat..."
trolli mujal või mine kaeba ära vanematele.
// tegin sulle ka selgeks, et eelarvamused on vajalikud asjad, mis aitavad energiat igapäeva elus säästa, kuid inimene, kes toetub oma argumentides üksi oma eelarvamustele ning arvab, et on teistest parem mingi lihtsa jagamistehte vastuse saamise pärast, ei väärigi minu silmis mingit austust, vaid põlgust.
Mulle sa ei suutnud vähemalt kärbseid pähe ajada, vali uus ohver, palun.
Ma ei saa aru, mis mõttega mees jaurab ja mõllab, kui enamik inimesi jääb minu arvamuse poolele, et vastuseks on üks lahend - 9.
Põhimõtete kindel mees, see viib võidule? Täna vist kodujooksu ei toimu.
#116
Postitatud 22 mai 2011 - 19:44
ghost rider, 22 mai 2011, 20:16, kirjutas:
sitavikat, 22 mai 2011, 18:11, kirjutas:
küsisin, millest tulevnevalt said sa oma vastuse? millele järgnes "minu õpetaja ütles nii. kas sa arvad, et sina oled temast targem oma keskharidusega?"
küsisin, kas sa oskaksid selgitada, mis mu lahenduskäigus valesti on või millega sa ei nõustu? millele järgnes "sa eksid ülikooli reeglite vastu ning lahendad ülesannet oma loogikaga, kuid omad vaid keskharidust"
oskaksid sa mõne reegli välja tuua? millele järgnes "arvad, et sa oled targem kui mitu aastat matemaatikat õppinud pedagoog?"
üritasin selgeks teha, et isegi kui õppejõud eksis, ei näita see ülesanne kellegi matemaatilist paremust.
kordus sama:" arvad, et oled targem, jah? mida sa õpid ülikoolis? kindlasti mitte matemaatikat..."
trolli mujal või mine kaeba ära vanematele.
// tegin sulle ka selgeks, et eelarvamused on vajalikud asjad, mis aitavad energiat igapäeva elus säästa, kuid inimene, kes toetub oma argumentides üksi oma eelarvamustele ning arvab, et on teistest parem mingi lihtsa jagamistehte vastuse saamise pärast, ei väärigi minu silmis mingit austust, vaid põlgust.
Mulle sa ei suutnud vähemalt kärbseid pähe ajada, vali uus ohver, palun.
Ma ei saa aru, mis mõttega mees jaurab ja mõllab, kui enamik inimesi jääb minu arvamuse poolele, et vastuseks on üks lahend - 9.
Põhimõtete kindel mees, see viib võidule? Täna vist kodujooksu ei toimu.
Sitavikatil on täiesti õigus ning see, et enamus inimesi mingit kindlat vastust usub ei tee seda veel õigeks vastuseks vaid enamuse arvamuseks.
#117
Postitatud 22 mai 2011 - 20:44
/// ja see 4 x 6 x 25 tehe: arvuta kuda pidi tahad, vastus on sama, kuigi reeglite kohaselt peaksid arvutama järjest.
Muutis Andrus, 22 mai 2011 - 20:47.
-OINK-, on 5 mai 2011, 18:07, said:
Ehk siis 1 kõss=0,5 mahvi... tänapäeva mõõtühikud...
#118
Postitatud 22 mai 2011 - 21:35
sa võid 2 sulgudega läbi korrutada , ehk siiis jääb mingi 6/(4+2) ja tulebki 1
#119
Postitatud 22 mai 2011 - 21:50
Andrus, 22 mai 2011, 21:44, kirjutas:
Korrutamise ühenduvuse seadus ütleb, et "kahe arvu korrutamiseks mingi arvuga võib selle arvuga korrutada esmalt ühe teguri ja saadud tulemusega teise teguri" (K. Kaasik, "Matemaatika V klassile", 1999, lk 53).
a*(b*c) = (a*b)*c
või siis E. Jürimäe ja K. Velskeri "Matemaatika käsiraamat IX-XI klassile" (1987, lk 30): "Arvuhulkades N, Z, Q, R ja C kehitavad järgmised seadused, mida nimetatakse aritmeetika põhiseadusteks: [...] III. Korrutamine on assotsiatiivne" + sarnaselt Kaasiku õpikule toodud näide.
Mis puutub nüüd sitavikati tõstatud probleemi, siis sellele mina endiselt vastata ei oska. Tõenäoliselt peitub vastus mõnes trükises, kus on kirjas matemaatiliste tehete kirjapanemise nõuetest.
— A. I. Solženitsõn
#120
Postitatud 22 mai 2011 - 21:50
1 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 1 külalist, 0 anonüümset kasutajat