RedEagle Postitatud 28 dets 2009, 22:51
võimalik, et eespool oli sellest juttu, lugesin postitusi ainult viimaselt lehelt.
Suhteliselt hea oleks, kui oleks kaks varjanti. Arvestatud, mittearvestatud.
Toome näiteks kohustusliku kirjanduse kontrolltöö.
Juhan ja Jaan loevad mõlemad raamatu läbi.
Juhanil on looduse poolt antud pisut parem mälu, kui Jaanil.
Kontrolltöös on palju küsimusi.
Tänu heale mälule vastab Juhan õigesti 30st küsimusest 28 ja saab hindeks "viie".
Jaan vastab aga õigesti 18 küsimust ja saab hindeks "kolme".
Milles seisneb minu jutu mõte?
Kuna mõlemad poisid lugesid raamatu läbi, nagu pidi, siis võiksid mõlemad "viie" saada, või siis "arvestatud".
Minu meelest nii võib hinnata tõesti algkoolis või äärmisel juhul põhikooolis, aga pm kui sa loed igat raamatut nagu muinasjuttu siis ei ole sellele mõtet. Lugemise mõte ei peitu selles, et sa aru saaks mida jänku juss sõi vaid, et millepärast. Nii, et ütle Jaanile seda, et kui ta 5 tahab siiis ta peab veel harjutama. smile.gif
Change
Sellel teemal on 124 vastust
#121
Postitatud 18 jaanuar 2010 - 21:54
#122
Postitatud 19 jaanuar 2010 - 20:18
Aga samas... see ei motiveeriks neid parema mäluga tüüpe üldse õppima?
#123
Postitatud 20 jaanuar 2010 - 12:47
Parema mäluga tüübid tahavad tavaliselt ise õpppida
#124
Postitatud 01 mai 2010 - 17:39
Kirjalik tagasiside on alati parem kui number.
Your heart starts beating faster. The room starts feeling colder. The sweat bursts out like a million fountains in your skin. It's worse than bad...
Someone just made fun of you on the internet.
Someone just made fun of you on the internet.
#125
Postitatud 13 jaanuar 2021 - 00:54
Nope, ilma hindamiseta läheb motivatsioon lappama.
MU VAIM TÕUSEB HAUAST JA KOGU MAAILM NÄEB ET MUL OLI ÕIGUS! - ADOLF HITLER
3 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 3 külalist, 0 anonüümset kasutajat