Minuarust ei ole üldse vaja õpilasi hinnata. See tekitab stressi. Ja samas kui on head õpetajad siis ka õpilased õpivad.
Mis teie arvate hinnete kaotamisest? Milleks meile hinded? On ju koole kus ei hinnata õpilasi.
Change
Sellel teemal on 124 vastust
#1
Postitatud 05 jaanuar 2009 - 22:51
#2
Postitatud 05 jaanuar 2009 - 22:56
Siis poleks ju mille nimel pingutada?
#3
Postitatud 05 jaanuar 2009 - 22:57
siis võiks 9 klassi niisama lebotada ju.
too näiteid nendest koolidest btw,
too näiteid nendest koolidest btw,
See on haige kuidas sa võid täiega hoolida tüdrukust aga ta lõpetab ikka selle asshole'iga -.-
#4
Postitatud 05 jaanuar 2009 - 22:59
Hinnetevaba süsteemi on raske hetkel toimima panna. Kapitalistlikus ühiskonnas ei ole võimalik(minu arvates) luua süsteemi, mis ei lahterdaks inimesi eraldi nende vaimsete omaduste, töötahte jms järgi. Samuti on hinded koolis õpilastele motivaatorid. Kuidas siis sinu arust hinnetevaba süsteem toimib? Et ainult eksamid siis või mis?
Õige on see, et koolis käiakse õppimas mitte "hindeid saamas"(kahjuks halb komme, mis on ka mulle külge jäänud), kuid hinded väljendavad seda, kuidas õpilane on õpitu omandanud. Tippu jõuvad enamasti kas suuremate vaimsete võimetega või töötahtelised inimesed ja just seda hinded väljendavadki.
Õige on see, et koolis käiakse õppimas mitte "hindeid saamas"(kahjuks halb komme, mis on ka mulle külge jäänud), kuid hinded väljendavad seda, kuidas õpilane on õpitu omandanud. Tippu jõuvad enamasti kas suuremate vaimsete võimetega või töötahtelised inimesed ja just seda hinded väljendavadki.
#5
Postitatud 05 jaanuar 2009 - 23:07
Või siis superspikerdajad
Las need hinded jääda. Paremat süsteemi pole ju. Aga haigelt häirib see, kui öeldakse, et õpetaja on ka inimene. Seda öeldi mulle siis kui ma ühele õpetajale pinnuks silma jäin ja ta mulle heastpeast ühtesi lahmis.
Õpetaja on küll inimene, aga tema ametis on vaja lapsi kohelda ühte moodi ja kui ta seda ei suuda või siis vähemalt minimaalsuse peale jätta siis ärgu õpetagu.
Las need hinded jääda. Paremat süsteemi pole ju. Aga haigelt häirib see, kui öeldakse, et õpetaja on ka inimene. Seda öeldi mulle siis kui ma ühele õpetajale pinnuks silma jäin ja ta mulle heastpeast ühtesi lahmis.
Õpetaja on küll inimene, aga tema ametis on vaja lapsi kohelda ühte moodi ja kui ta seda ei suuda või siis vähemalt minimaalsuse peale jätta siis ärgu õpetagu.
Muutis madis250, 05 jaanuar 2009 - 23:09.
#6
Postitatud 05 jaanuar 2009 - 23:15
Asi muutuks liiga kergeks ära kui hindeid ei pannaks. Mingi hindamistüüp peaks siis ikkagi jääma. Kui iga mats saab edasi klassist siis oleks asi natuke nihu. Arvan siiski, et see on vajalik, ning ärakaotamine tooks paksu pahandust. Pahandust mitte selle otseses mõttes, aga enamus noori ei viitis tänapäeval üldse õppida siis kaotada ka viimne asi, et noori pingutama natukenegi sunnib. Kui mitte, et lähed kuhugi järgmisesse kooli edasi siis kasvõi, et 9 klassi suudab õppides ära pingutada ja saada positiivne hinde ja tarkuse koos sellega. Mitte, et lastakse edasi niisama. Ilma pingutuseta noored hakkavadki arvama, et saavad elus lihtsalt edasi. Kuid tihtipeale läheb elu tulevikus veel raskemaks ja pingutada on vaja rohkem. Ning paljud noored pole harjund pingutama ja tulevik läheb raskemaks. Parem kannatada need hinded ära.
#7
Postitatud 05 jaanuar 2009 - 23:17
See on nagu demokraatiagi - kaugel täiuslikkusest, kuid paremat süsteemi pole lihtsalt välja mõeldud/töötatud.
karlk
#8
Postitatud 05 jaanuar 2009 - 23:34
Võiks olla nii, et hinnete asemel saab raha.
Iga hinne võrdub rahatähega.
Iga hinne võrdub rahatähega.
ingmararu.wix.com/ehted portfolio
#9
Postitatud 05 jaanuar 2009 - 23:35
selles mõttes tõesti pointless, et siis ei oleks motivaatorit - keegi (peamine osa ;) ) ei käi ju põhikoolis seepärast, et saada targaks või eksamid ära teha.. gümnaasiumis hakatakse ka tuleviku peale rohkem mõtlema, aga põhikoolis/algkoolis on tähtsam koolis "käimine"... hinnete puudumise tõttu ei oleks tehtud koduseid töid ma arvan ja tööd ju mõtetttuuuud... Kahju seda öelda aga HINDEID ON VAJA
//inkw - põhimõtteliselt see ongi nii, sest nii nagu õpid, nii ka saad targemaks ja kui oled arukas või VÄGA ÕNNESÄRGIS SÜNDIND siis saad rikkaks või heale tööle... ja kas sa pigem jääksid lootma viking loto jackpotile?? aga jh... majanduslangus on põhjus miks ei saa
//inkw - põhimõtteliselt see ongi nii, sest nii nagu õpid, nii ka saad targemaks ja kui oled arukas või VÄGA ÕNNESÄRGIS SÜNDIND siis saad rikkaks või heale tööle... ja kas sa pigem jääksid lootma viking loto jackpotile?? aga jh... majanduslangus on põhjus miks ei saa
Muutis -novriil-, 05 jaanuar 2009 - 23:37.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.
#10
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 00:59
Kuni keskhariduse omandamiseni on need suhteliselt hädavajalikud minu arust. Kuna kogu keskharidus on puhtalt elementaarsete teadmiste omandamine ning paljud ainetest on suurele hulgale õpilastest väga vastumeelsed (näiteks matemaatika on üks väga popp vihatud aine) siis puuduks igasugune motivatsioon üldse nende ainetega tegelemiseks.
Isegi ülikoolis on hinded ju, kuigi omavad kaalu hoopis teisel moel - näiteks kui on soov cum laude lõpetada või siis stippi saada, või tasuliselt kohalt tasuta kohale pürgida. Aga olemas on nad ikkagi...
Isegi ülikoolis on hinded ju, kuigi omavad kaalu hoopis teisel moel - näiteks kui on soov cum laude lõpetada või siis stippi saada, või tasuliselt kohalt tasuta kohale pürgida. Aga olemas on nad ikkagi...
I don't do drugs, if I want a rush, I just get out of a chair when I'm not expecting it.
#11
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 01:02
Ma usun, et see süsteem eriti ei toimiks. Hinded on ainukesed tegurid, mis motiveerivad õppima minu arvates. Kooliajal võivad need hinded õpilastele stressi tekitada, aga tulevikus tekitab see mitte töö leidmine juba stressi.
#12
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 09:17
madis250, 5 jaan 2009, 23:07, kirjutas:
Või siis superspikerdajad
Las need hinded jääda. Paremat süsteemi pole ju. Aga haigelt häirib see, kui öeldakse, et õpetaja on ka inimene. Seda öeldi mulle siis kui ma ühele õpetajale pinnuks silma jäin ja ta mulle heastpeast ühtesi lahmis.
Õpetaja on küll inimene, aga tema ametis on vaja lapsi kohelda ühte moodi ja kui ta seda ei suuda või siis vähemalt minimaalsuse peale jätta siis ärgu õpetagu.
Las need hinded jääda. Paremat süsteemi pole ju. Aga haigelt häirib see, kui öeldakse, et õpetaja on ka inimene. Seda öeldi mulle siis kui ma ühele õpetajale pinnuks silma jäin ja ta mulle heastpeast ühtesi lahmis.
Õpetaja on küll inimene, aga tema ametis on vaja lapsi kohelda ühte moodi ja kui ta seda ei suuda või siis vähemalt minimaalsuse peale jätta siis ärgu õpetagu.
Ise te käite õpetajatele pinda. Katsuge ise pubekatega töötada. Aga vot, te ei lähegi sellise töökoha peale.
Hinnete kaotamine on bullshit.
#13
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 18:56
karlk, 5 jaan 2009, 23:17, kirjutas:
Churchilli tsitaat, kui ma ei eksi
Kahju tõepoolest, et õpitakse hinnete, mitte teadmiste pärast, kuid selline see süsteem juba kord on.
#14
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 19:09
Samas see pole ka ju õige, nagu mõned õpetajad meil vihast teevad, et kui näiteks keegi käitub tunnis halvasti või siis on töövihik maas, siis panevad ühe sisse. See peaks mõjutama hoolsuse ja käitumise hinnet, või minema märkuste lahtrisse. See, kas mu töövihik on koju jäänud ei näita mingil määral minu teadmisi. Samas ta tõesti motiveerib õpilast.
#15
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 19:17
Oleks muidugi lihtsam ilma hinneteta, kuid samas oleks lihtsalt lobo koolis käia siis. Paneks hommikul jalad laua peale ja silmad kinni. Kell 4 teed silmad lahti ja lähed koju.
Samas toetan seda, et koju ununenud õppevahendite eest ei peaks mitterahuldavat hinnet kohe ragistama. Selle jaoks on märkused mitte et vägistad pool klassi kohe mingi ühereaga ära.
Samas toetan seda, et koju ununenud õppevahendite eest ei peaks mitterahuldavat hinnet kohe ragistama. Selle jaoks on märkused mitte et vägistad pool klassi kohe mingi ühereaga ära.
Ise oled
#16
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 19:17
kaotaks ära
mitte selleks et ei taha õppida kuid asi on selles et meie eestikeele õpetaja on nüüd uus ja siis kui kt on kirjaviga mille kohta ma ei peaks mõnd reeglit teadma paneb selle vigaseks
nagu sanderpoiss ütles siis minul on 1selline õpetaja kes paneb esitamatta asja eest 1-he 1 on ka hinne, miks ta teistele siis hindeid ei pane kui ta kellegile 1-he paneb?
mitte selleks et ei taha õppida kuid asi on selles et meie eestikeele õpetaja on nüüd uus ja siis kui kt on kirjaviga mille kohta ma ei peaks mõnd reeglit teadma paneb selle vigaseks
nagu sanderpoiss ütles siis minul on 1selline õpetaja kes paneb esitamatta asja eest 1-he 1 on ka hinne, miks ta teistele siis hindeid ei pane kui ta kellegile 1-he paneb?
#17
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 20:17
imo võiks olla
kas
ARVESTATUD
või
MITTEARVESTATUD
ja tunnistusel pole hindeid, vaid lihtsalt kas sai edasi või mitte..
samahästi ei võiks olla ka tksi ja ktsi võiks olla ainult üks eksam iga veerandi lõpus (millel on ka palju miinuseid)
tegelt pole ka see väga hea mõte, sest siis on need kes napilt saavad arvestatud ja need kes maksimum punktid saavad võrdsel pulgal..
ja see eksam on ka vb liiga suur koormus üheks korraks ja kui läheb peesse siis on üldse väga karm..
ma ei oskaks midagi eriti välja mõelda paremat, aga kindlasti on midagi
vahelon mul sama mõte
just töid võiks tegelt muuta mitte hindeid vms..
//aga see on idiootne, et viskad jalad lauale ja ei õpi enam kui hindeid pole, igaühel võiks ikka nii palju aru peas olla, et aru saada õppimise tähtsusest..
kas
ARVESTATUD
või
MITTEARVESTATUD
ja tunnistusel pole hindeid, vaid lihtsalt kas sai edasi või mitte..
samahästi ei võiks olla ka tksi ja ktsi võiks olla ainult üks eksam iga veerandi lõpus (millel on ka palju miinuseid)
tegelt pole ka see väga hea mõte, sest siis on need kes napilt saavad arvestatud ja need kes maksimum punktid saavad võrdsel pulgal..
ja see eksam on ka vb liiga suur koormus üheks korraks ja kui läheb peesse siis on üldse väga karm..
ma ei oskaks midagi eriti välja mõelda paremat, aga kindlasti on midagi
vahelon mul sama mõte
just töid võiks tegelt muuta mitte hindeid vms..
//aga see on idiootne, et viskad jalad lauale ja ei õpi enam kui hindeid pole, igaühel võiks ikka nii palju aru peas olla, et aru saada õppimise tähtsusest..
Muutis olenmatu, 06 jaanuar 2009 - 20:20.
vakatsaka
#18
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 20:39
tore oleks ju, aga hinded on need mis hoiavad ringikarglevaid pubekaid natukenegi tagasi..
#19
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 20:52
Meil matemaatika õpetaja on palju kordi öelnud, et kui see oleks tema teha, siis ta ei hindaks meid üldse. Rääkis, et ta näeb, kes töötab tunnis kaasa ja kes mitte, mis on muidugi loogiline. Ise arvan, et ega sel tegelikkuses suurt vahet pole.
#20
Postitatud 06 jaanuar 2009 - 21:27
Ma arvan et ma õpiks küll kui hindeid ei pandaks. Õpetajatest oleneb väga väga palju, mõni õpetaja suudab jumala huvitavalt õpetada nagu ntäiteks mul eesti keele ja kirjanduse õpetaja. Ta saab aru et meil igav ja siis teeb kõik huvitavaks et kõik kuulavad.
18 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 18 külalist, 0 anonüümset kasutajat