#3181
Postitatud 23 jaanuar 2013 - 14:52
#3182
Postitatud 23 jaanuar 2013 - 15:06
Üks tudeng rääkis, et tegi Ruusiga eksamit ning Ruus tuli ja küsis, miks sul nii kaua aega võtan see ülesanne. Tudeng vastas, et ise te tahate, et ma arvutaksin kirjalikult siin ruutjuuri välja, Tal oli jäänud kalkulaator koju ning põhimõtte pärast ei tohi kellegi teise kalkulaatorit eksamil kasutada.
Muutis kaups, 23 jaanuar 2013 - 15:07.
#3183
Postitatud 23 jaanuar 2013 - 16:07
#3184
Postitatud 23 jaanuar 2013 - 16:15
Eksami eelduseks on praktikumi positiivne sooritus. Eksamil küsitakse 6 küsimust. Semestri jooksul toimub kaks kontrolltööd, millest pos tulemus on 50 punkti. Kui neid ei soorita, siis iga neg tulemuse eest saad kaks ülesannet lisaks ning sel juhul on eksamihinne lahendustest sõltuv. Eksami küssad leiad siit: http://www.hot.ee/ar...011loeng_16.pdf
Harjutuste ülesanded on kirjas tema kodulehel (http://hot.ee/a/arvomere/), mis minu arvates on hea, sest nõrgemad saavad sel juhul juba varakult konsultatsioonidega arvestada. Kodused ülesanded ei olnud kohustuslikud, aga soovitav on need läbi lahendada. Iga tunni algul oli nõus mõned neist läbi tegema, kui ei osanud. Seletab pigem kiiresti, mida ka ise tunnistas, aga ütles, et siis võib julgesti paluda, et seletaks üle. Rääkis seepeale ka ühe loo, kuidas mõnikümmend aastat tagasi olnud üks tudeng miski 10-kilose diktofoniga iga tund kohal.
Lugudest veel. Kuna ta ei ole mõni pinsipõlve pidav vanake, vaid pidevalt maailmas ringiliikuv teadlane, siis ta toob ülesannete juurde kõiksuguseid näiteid, et ilmestada, miks ühe või teise probleemülesande lahendamine võiks meile tarvilik olla. Üleüldse, tunnis on vaikus ainult siis, kui me lõpuks järgmise ülesande juurde jõuame ja tahvlile kirjutatud arvutuskäiku kalkulaatorisse sisse lööma hakkab.
— A. I. Solženitsõn
#3185
Postitatud 23 jaanuar 2013 - 22:35
#3186
Postitatud 24 jaanuar 2013 - 00:04
kaups, 23 jaanuar 2013 - 22:35, kirjutas:
Aine läbimiseks on sul vaja teha hunnik moodle teste mille vastused netis igalpool olemas on. (Endal oli just). Ennem tuleks rääkima minna kas saaksid tema rühma minna, tal olevat komme talle mitte määratud õpilasi mitte aktsepteerida.
"When people say plz because it's shorter then please, I say no because it's shorter then yes."
#3187
Postitatud 24 jaanuar 2013 - 00:10
Õpin muidu TÜ ökoloogia ning elustiku kaitse erialal, siiani läbitud järgmised ained:
Kui mõni eelmainitud ainetest huvi pakub, siis võin ehk püüda meenutada üht-teist.
Üldiselt võib öelda niimoodi, et baka algus võib olla päris ehmatav, kuna on palju keemiat, aga edasi lähevad ained huvitavamaks. Tuupimist on kõvasti ja tihti peab keemia/füüsika baasteadmisi meenutama, kuid midagi võimatult rasket ei esine. Mälumaht peab küll hea olema, nt floristika välipraksis on vaja mõne päevaga 250 taime ära õppida ja seda ladina keeles. Sarnast ladina keele tuupimist esineb ka muudes praksides ja võite ise oletada kui palju sellest kõigest nüüdseks meeles on . Väga rasked ained olid nt mullateadus ja molekulaarne biotehnoloogia, kuid viimast enam pole õnneks ökoloogide õppekavas. Kokkuvõttes saab küllaltki laiaulatusliku hariduse loodusteadustes.
#3188
Postitatud 24 jaanuar 2013 - 00:20
kanakukk jr, 23 jaanuar 2013 - 16:15, kirjutas:
Eksami eelduseks on praktikumi positiivne sooritus. Eksamil küsitakse 6 küsimust. Semestri jooksul toimub kaks kontrolltööd, millest pos tulemus on 50 punkti. Kui neid ei soorita, siis iga neg tulemuse eest saad kaks ülesannet lisaks ning sel juhul on eksamihinne lahendustest sõltuv. Eksami küssad leiad siit: http://www.hot.ee/ar...011loeng_16.pdf
Harjutuste ülesanded on kirjas tema kodulehel (http://hot.ee/a/arvomere/), mis minu arvates on hea, sest nõrgemad saavad sel juhul juba varakult konsultatsioonidega arvestada. Kodused ülesanded ei olnud kohustuslikud, aga soovitav on need läbi lahendada. Iga tunni algul oli nõus mõned neist läbi tegema, kui ei osanud. Seletab pigem kiiresti, mida ka ise tunnistas, aga ütles, et siis võib julgesti paluda, et seletaks üle. Rääkis seepeale ka ühe loo, kuidas mõnikümmend aastat tagasi olnud üks tudeng miski 10-kilose diktofoniga iga tund kohal.
Lugudest veel. Kuna ta ei ole mõni pinsipõlve pidav vanake, vaid pidevalt maailmas ringiliikuv teadlane, siis ta toob ülesannete juurde kõiksuguseid näiteid, et ilmestada, miks ühe või teise probleemülesande lahendamine võiks meile tarvilik olla. Üleüldse, tunnis on vaikus ainult siis, kui me lõpuks järgmise ülesande juurde jõuame ja tahvlile kirjutatud arvutuskäiku kalkulaatorisse sisse lööma hakkab.
Sekundeerin..
Ja kui juhuslikult satud Füüsika II'te, siis kindlasti väldi tegelast nimega Villem Bender.
On küll muhe vanamees, aga üritab seletada nagu mere, kuid seda ainult mingite rämedate näidetega, millest keegi kellagi aru ei saa.
Kodused ülesanded tee alati ära, sest tavaliselt tuleb nende järgi KT's mõni ülesanne.
#3189
Postitatud 24 jaanuar 2013 - 02:15
ErrorCode, 24 jaanuar 2013 - 00:04, kirjutas:
kaups, 23 jaanuar 2013 - 22:35, kirjutas:
Aine läbimiseks on sul vaja teha hunnik moodle teste mille vastused netis igalpool olemas on. (Endal oli just). Ennem tuleks rääkima minna kas saaksid tema rühma minna, tal olevat komme talle mitte määratud õpilasi mitte aktsepteerida.
On keegi ümbervahetamisega üldse hakkama saanud? Ma olen sellest M.Mäest ainult halba kuulnud, seetõttu mõtlesin ka Meosi peale. Aga kui vahetada ei saa, siis on ikka päris jama.
Uuel semestril siis filos näeme .
Muutis Henri, 24 jaanuar 2013 - 02:16.
#3190
Postitatud 24 jaanuar 2013 - 12:48
#3191
Postitatud 24 jaanuar 2013 - 13:00
kaups, 23 jaanuar 2013 - 22:35, kirjutas:
See oleneb suuresti sinu erialast. Kui EAP`de maht ja sisu on samad, mis teile on ette nähtud, siis saab võtta küll, soovitan dekanaadist järele uurida ja samuti kontakteeruge soovitud õppejõuga. Mul endal oli M.Mägi ja ma ei oska teisi kommenteerida, üldiselt mingi 1/3 vist kukub läbi või rohkem. Meil oli sõnavõttude nõue, aga nagu ma kuulnud olen, siis ta on süsteemi muutnud. Eksam kestis ka vist mingi 4 tundi ja päris pikk kirjutamine oli, üldiselt kui toimub massiline ülejooksmine teise õppejõu alla, siis nad võivad selle tagasi lükata ka, sest kes neid uusi masse hallata viitsib. M.Mägi oli vähemalt konkreetne, ütles juba alguses, et suure tõenäosusega suurem osa ei saa algul mitte midagi aru, siis saab midagi aru ja pärast ei saa jälle mitte midagi aru. Samas võin öelda, et Mäega selle aine 5 peale sooritamine ei ole ka väga raske, katsu süsteem ära jagada kuidas tema mõtleb...
#3192
Postitatud 24 jaanuar 2013 - 17:21
#3193
Postitatud 29 jaanuar 2013 - 01:22
#3194
Postitatud 29 jaanuar 2013 - 03:59
#3195
Postitatud 29 jaanuar 2013 - 17:36
KG17, 29 jaanuar 2013 - 01:22, kirjutas:
Lihtsaim viis on minna spordikasse, minna sinna lauda, kus saab jõusaali regada.
Pead kaasa võtma 2 pilti, mis kleebitakse kaartidele. Ühe annad personalilauda, et saada münt, millega kappe sulgeda ja teine läheb õppejõu kätte.
Deklareerid siis selle aine, mitmes kord sa kekat teed. Kui esimest korda siis HSK0031, teist korda siis HSK0032 jne.
Jõusaal tundub enamvähem OK, kuid rahvast käib seal lõunal/õhtul ikka suht korralikult. Kuid kui oskad normaalselt suhelda ja küsida, siis peaks oma asjad tehtud saama!
#3196
Postitatud 30 jaanuar 2013 - 10:05
ErrorCode, 02 jaanuar 2013 - 13:41, kirjutas:
Tunnis 1+1
Kodus 2x2
Kontrolltöö: Arvuta joonlauaga päikese ruumala, täpsus 5 komakohta.
Järeltööle peab minema ilma oma tööd nägematagi (ainult punktid välja pandud), millegi järgi õppida ka pole, sest tööülesanded ei ole isegi mitte võrreldavad tunnitöö omadega. Tüübile ei jõudnud ilmselt kohale, et midagi on viga kui esimesse järeltöösse tuli ~81st inimesest umbes 70.
Kui keegi järgmisel aastal TTÜ-sse tulijatest Ivar Porni analüüsi harjutustunni õppejõuks peaks saama, siis valmistuge läbi põruma.
Ma ei kujuta ette, mis eriline lammas peab peast olema, et Ivar Porni tunnis läbi kukkuda. Matemaatika peab olema ikka täielik null, lasteaialapse tasemel, et mitte aru saada, mis seal tunnis toimus. Toakaaslane ütles, et hale oli vaadata neid vaimuhaigeid, kes karjusid terve tunni valesid vastuseid ning ei saanud aru absoluutselt mitte millestki (kas või arvudega 'salto' tegemine). Eesti matemaatika tulevik on hukas, ilmselgelt. Mismoodi sa üldse keskkooli lõpetasid?
Muutis kokaiin, 30 jaanuar 2013 - 10:06.
#3197
Postitatud 30 jaanuar 2013 - 15:47
kaups, 23 jaanuar 2013 - 22:35, kirjutas:
I.Meosega on lood nii, et kui filosoofiast huvitatud ei ole, kulutad iga nädal 5 minutit tudengite koostatud failist ctrl+f-iga testide küsimuse ja vastuse väljaotsimiseks. Ainult 1 loeng on, sissejuhatav ainele. Pärast seda e-õpe.
KG17, 29 jaanuar 2013 - 01:22, kirjutas:
Esimest korda kohale minnes prindi välja esitatud deklaratsioon, kus on näha, et oled võtnud selle aine, see paber jääb neile. Saab kohe saali ka. + 2 dok pilti kaasa,
#3198
Postitatud 30 jaanuar 2013 - 18:45
insaner, 30 jaanuar 2013 - 15:47, kirjutas:
Ei ole vaja printida. Läpakast on võimalik näidata ja mingit moodi näitas üks mehike enne mind ka mobiiltelefonist.
#3199
Postitatud 01 veebruar 2013 - 18:14
Kõige suurema küsimärgi tekitas aga see: " Kõrvaleriala suuna- ja erialamoodulite eeldusainena on kohustuslik läbida: MTAT.05.109 Diskreetse matemaatika elemendid (6 EAP)"
Ei saa täpselt aru, mis see tähendama peaks. Et enne, kui saan suuna - ja erialamoodulite aineid valida, pean selle aine enne läbima?
#3200
Postitatud 01 veebruar 2013 - 18:45
kokaiin, 30 jaanuar 2013 - 10:05, kirjutas:
ErrorCode, 02 jaanuar 2013 - 13:41, kirjutas:
Tunnis 1+1
Kodus 2x2
Kontrolltöö: Arvuta joonlauaga päikese ruumala, täpsus 5 komakohta.
Järeltööle peab minema ilma oma tööd nägematagi (ainult punktid välja pandud), millegi järgi õppida ka pole, sest tööülesanded ei ole isegi mitte võrreldavad tunnitöö omadega. Tüübile ei jõudnud ilmselt kohale, et midagi on viga kui esimesse järeltöösse tuli ~81st inimesest umbes 70.
Kui keegi järgmisel aastal TTÜ-sse tulijatest Ivar Porni analüüsi harjutustunni õppejõuks peaks saama, siis valmistuge läbi põruma.
Ma ei kujuta ette, mis eriline lammas peab peast olema, et Ivar Porni tunnis läbi kukkuda. Matemaatika peab olema ikka täielik null, lasteaialapse tasemel, et mitte aru saada, mis seal tunnis toimus. Toakaaslane ütles, et hale oli vaadata neid vaimuhaigeid, kes karjusid terve tunni valesid vastuseid ning ei saanud aru absoluutselt mitte millestki (kas või arvudega 'salto' tegemine). Eesti matemaatika tulevik on hukas, ilmselgelt. Mismoodi sa üldse keskkooli lõpetasid?
Sa ikka tead, et õppejõud võivad erinevad olla samal ainel?
7 kasutaja(t) loeb seda teemat
0 liiget, 7 külalist, 0 anonüümset kasutajat