Rainer., 19 märts 2015 - 19:26, kirjutas:
Inimesed kes te olete teinud lõputööd või olete seda tegemas sheerige tippe ja trikke. Materjali on nii palju, et ei teagi kust alustada - kas panna paika mingid kindlad teemad ja siis hakata ükshaaval teemade kaupa läbi võtma materjali või tõlkida tuugalt artikleid ümber ja hiljem sorteerida..
Eks igaühel toimib endamoodi aga äkki tuleb kasuks mõni hea soovitus.
Mina panin enda jaoks paika teemad ja terminid mis on töö jaoks kõige olulisemad ja selle vastavalt otsid teooria, vastupidi on üsna raske asja teha. Ehk siis kui teed oma tööd näiteks facebooki turundusest, siis on vaja selgitada teooria põhjal mis on facebook, mis on sotsiaalvõrgustik üldisemalt, millised on praegused trendid sotsiaalvõrgustikus, rääkida turundusest ja muudest olulistest teemadest mis sellega seotud on. Kindlasti on vaja ära defineerida olulised terminid mis on töö aluseks ning siduda kogu see asi kommunikatsiooniteooriaga, ehk siis milliseid teooriamudeleid saab rakendada uurimises ja millistest sa ise konkreetselt lähtud.
Metoodika osas peab kindlasti välja tooma kasutatava andmekogumismeetodi ja uurimismeetodi teoreetilise poole ning selgitama kas, kuidas ja miks need ühilduvad sinu teemaga.
Kõige uuemad ja asjakohased teooriad peaksid sa saama oma juhendajalt, sinu asi on lihtsalt patakast materjalist oluline välja filtreerida. Enda kogemuse põhjal väga palju ise mingi suva teooriat otsima ei pea kui vähegi asjalik juhendaja on, ta oskab sulle anda teoreetikute nimed ja raamatud ning väljaanded kust sobivat infot leiab.
Teooria ongi see raske asi, reaalne andmete kogumine, lahtikirjutamine ja analüüs on lihtne, kui andmed olemas siis üldjuhul paari päeva töö kui keskendunud oled.
//EDIT: see facebooki turunduse näide on täiesti lamp, lihtsalt võtsin esimese lihtsa näite mis pähe tuli, illustreerimiseks.
Muutis XchopperX, 19 märts 2015 - 19:38.
I don't do drugs, if I want a rush, I just get out of a chair when I'm not expecting it.