AS Eesti Post tutvustus
ASi Eesti Post põhitegevuseks on universaalse postiteenuse osutamine. Olles tihedaima tegevusvõrguga ettevõte Eestis, teenindame oma kliente üle vabariigi enam kui 500 struktuuriüksuses.
Lisaks traditsioonilistele postiteenustele nagu kirjade, pakkide ja perioodiliste väljaannete edastamine, osutame ka ekspress-, lao-, veo-, finants- jt teenuseid. Saamaks eelistatuimaks teenindusettevõtteks postiäris täiustame pidevalt oma tehnoloogiat, mis võimaldab meil turule tuua uusi kaasaegseid teenuseid ning pakkuda klientidele terviklahendusi
Meie missioon:
Jõuame igaüheni Eestis - pakkudes kvaliteetseid teenuseid ja paindlikke lahendusi postiteenuste, logistika ja infologistika valdkonnas.
Meie väärtused:
Ettevõtte kõige suuremaks väärtuseks on töötajad, kes on kliendikesksed, usaldusväärsed, innovaatilised ja jätkusuutlikkusele suunatud.
Kliendikesksus:
• Jõuame iga kliendini;
• Tegutseme avatult ja läbipaistvalt;
• Oleme paindlikud;
Usaldusväärsus:
• Toetume pikaajalisele kogemusele;
• Oleme pühendunud meeskond;
• Täidame oma lubadused.
Innovaatilisus:
• Oleme avatud uuendustele;
• Viime ellu head ideed.
Jätkusuutlikkus:
• Saavutame seatud eesmärgid;
• Oleme säästlikud oma tegemistes.
Meie visioon:
Olla klientide kauba- ja infovoogude väärtusahelas usaldusväärseim innovaatiliste lahendustega partner, kasvatades klientide ning enda väärtust.
Visioon tähendab:
o Usaldusväärne - Õige asi, õigel ajal, õiges kohas, õiges koguses – emotsioonid kauba peale.
o Innovaatiline - Oleme avatud, õpivõimelised ja uuendusmeelsed; tunneme kaasaegseid tehnoloogiaid ja trende maailmas ning ennetame klientide muutuvaid vajadusi ja rakendame lennukaid ideid.
o Väärtustloov - Tunneme kliendi väärtusahelat, keskendume vastastikku kasulikele lahendustele ja pikaajalisele koostööle.
ASi Eesti Post aktsiad on 100%liselt riigi omanduses. Eesti Posti kontserni kuuluvad emaettevõttena AS Eesti Post ning tütarettevõte AS Eesti Elektronpost, kus AS Eesti Post osalus moodustab 50,86%.
AS Eesti Post on PostEuropi (1994) ning Balti Postiliidu (1994) liige. Eesti Vabariik on Ülemaailmse Postiliidu liige (1922, liikmestaatus taastati 1992).
JA NÜÜD ASJA KALLALE, kuidas toimetada oma müüdav/ostetav kaup kohale kiirelt ja turvaliselt.
1) Kõigepealt tuleks selgeks teha, kas sinu elamiskohas on läheduses mõni postkontor.
http://www.post.ee/index.php?id=2455 , kui keegi siit oma linna/küla nime ei leidnud, kuid teab, et sinu linnas/külas on postkontor, ei tasu veel pead norgu lasta.
2) Mine postkontori ja uuri, mis võimalused seal paki/kirja saatmisel olemas on. Kui puudub informatsioon, pöördu töötaja poolde. (Sellest soovitan postkontorisse astumisel alustada, milleks vaevata oma pead ise otsimisega)
3)Tema kohustus on selgeks teha, millised võimalused selles postkontoris on ja anda vastused igale sinu küsimusele. (PS! Paki ja kirja saatmise võimalus on igaspostkontoris, teatavasti ongi Post Kontor ju täpselt selleks.)
4) Postkontori töötaja küsib nüüd, et mida sul vaja saata on ja kuhu? Peagi teeb ta sulle ettepaneku, kas kasutada tavalist "Kullerpakk" teenust või siis "ELS Kuller" teenust.
ELS Kuller on kogu Eestit kattev kullerteenus. Ajalised saadetised viiakse kohale järgmisel päeval kindlaks kellaajaks vastavalt kliendi poolt valitud ajalisele teenusele ELS10, ELS14, ELS21. (Teenuse hind on poole kallim Kullerpaki hinnast, olenevalt paki sisu suurusest)
Kullerpakk on Postile edastamiseks üle antud adresseeritud ning nõuetekohaselt pakitud ese või esemed. (Paki kätte saamine võtab aega ~nädal, kuid on selle eest poole odavam olenevalt paki suurusest)
ELS Kulleri teenuse ja hindade kohta on võimalik lugeda :
http://www.post.ee/index.php?id=1068
Tavakulleri ja teenuste kohta on võimalik lugeda :
http://www.post.ee/?id=6585
ELS Kulleri teenust kasutatakse enamasti siis, kui toote kättesaamisega on kiire.
4) Postitöötaja valmistab ette vastava paki, kaaludes ja pakkides ära teie poolt saadetava toote. Samal ajal annab ta teile ankeedi(ELS kulleri puhul) või ümbriku, mille peate täitma.
Ankeedile/Ümbrikule on kohustuslik märkida kätte saadava isiku Nimi, kontakt andmed (aadress) ja telefoni number.
Kasulikku (Adresseerimise nõuded) - http://www.post.ee/?id=1180
5) Kui olete saanud valmis, lööb ta läbi arve, mille eest peate te maksma koha peal (ELS Kulleri puhul on ka võimalik nii, et arve tasub see, kes paki kätte saab)
6) Õnnitlen, teie pakk on läinud teele.
Kes on endas veel ebakindel võib uurida Eesti Posti ametlikku kodulehte ja leida oma küsimustele vastused.
www.post.ee
Muutis Jk jr, 26 juuni 2008 - 23:32.